REKLAMACJA I ZWROT

 

Bez mebli ani rusz !

Meble towarzyszą ludziom od zarania dziejów. Nie będzie przesadą stwierdzenie, że są one nieodzowną częścią naszego życia. Na początku pełniły tylko praktyczną funkcję, dopiero z czasem zaczęto dbać również o ich czy to elegancki, czy też designerski wygląd. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z zamówionego u nas produktu, produkt dostarczony do Ciebie posiada wadę, nie spełnił on Twoich oczekiwań ponieważ zamówienie dotarło do Ciebie uszkodzone – możesz złożyć reklamację !

 

Reklamacja – 5 kroków do sukcesu

Drogi Kliencie!

Jeśli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie, wiedz, że  jest nam z tego powodu bardzo przykro. Rozumiemy, co czujesz. Dlatego chętnie pomożemy Ci w złożeniu reklamacji. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko, jak to możliwe.

Jednak wcześniej będziesz musiał wykonać kilka prostych czynności:

 

1. Zrób zdjęcie produktu

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem będącym w okresie obejmującym gwarancję, udokumentuj to. Zrób wysokojakościowe zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu - najlepiej z kilku różnych perspektyw. To pomoże nam rozwiązać Twój problem.

 

2. Wypełnij formularz

Wypełnij prawdziwymi danymi nasz formularz zgłoszeniowy oraz dokładnie opisz zaistniałe uszkodzenia i dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Po uzupełnieniu zostanie on automatycznie przesłany do naszego działu reklamacji.

Chcemy by Twoja reklamacja była jak najszybciej rozpatrzona, a Ty w 100% usatysfakcjonowany. Dlatego prosimy o poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego, to znacznie przyśpieszy proces.

Reklamację możesz też zgłosić wysyłając do nas e-maila zawierającego zdjęcia i opis uszkodzeń

 

3. Zweryfikujemy uszkodzenia

Zgodnie z wypełnionym i przesłanym formularzem, lub przesłanym e-mailem nasz ekspert ds. Reklamacji, zapozna się z sytuacją i oceni wadę produktu.

Bez obaw! Nasi specjaliści wiedzą, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze.

 

4. Przetwarzanie reklamacji

Rozpatrzenie reklamacji trwa do 21 dni. W tym czasie staramy się ocenić wadę i rozwiązać istniejący problem. Na bieżąco będziemy informować Cię o aktualnej sytuacji reklamacyjnej. Naszym celem jest wspólne i jak najszybsze rozwiązanie problemu.

 

5. Możliwości reklamacyjne

Nasz ekspert wybiera najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może być to: wymiana części lub całego produktu bądź rabat.

Dla nas ważna jest Twoja satysfakcja!

 

 

 W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

 

·         numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;

·         opis wady;

·         zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;

·         w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu)

 

 

 Jeśli zamówiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, jest nie uszkodzony i nie był użytkowany masz prawo do zwrotu towaru !

 

Zwrot 

 

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie  produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.

 

Jak dokonać zwrotu?

1.Po otrzymaniu przesyłki skontaktuj się z nami za pomocą formularza, e-mailowo lub telefonicznie.

2. Zgłoś chęć zwrotu towaru.

3. Podaj niezbędne dane tj. imię i nazwisko, numer zamówienia, adres dostawy, numer konta bankowego, na które ma zostać przelany zwrot itp.

4. Po otrzymaniu chęci zwrotu skontaktujemy się z Tobą.

5. Odeślij towar na adres naszej firmy.

6. Oczekuj na potwierdzenie otrzymania zwrotu oraz na zwrot pieniędzy.

Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z nami.

 

WAŻNE

 

·         zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);

·         przesyłka nie może być nadana za pobraniem.

 

Ty– jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.